İzleyiciler

8 Şubat 2011 Salı

Doğumgünü çocuğunun hediyeleri

Uzun zamandır hiçbir şey yazmadığımı farkettim.Zaten 1 hafta annemdeydim ve internetten uzaktım,çok güzel bir tatil oldu benim için,dinlendim,annemle gezdim tozdum,bir de ablam ve çocuklar da gelince daha keyifli oldu benim için.Teyzesi yer onları..En son eşimin doğumgününü kutlamıştım ve hediyelerini gösteriyim bugün dedim.


Minik minik birsürü hediye aldım,hepsinin ayrı macerası var,eşimin beğendiği bir ayakkabı vardı,onu aldım polodan ama numara yoktu,getirirz dediler,son gün aradılar getirdik diye bir gittim yanlış model getirmişler,çok sinirlendim,getirene kadar gitmicem buradan dedim,taaa fabrikadan kargoyla yolladılar o gün,özürler,ricalar.neyse ayakkabı olayını hallettim.Defactodan bir gömlek aldım,armalı spor bir model.Sonra kalp kutuda bir çikolata aldım,şans eseri çikolata ararken karşıma çıktı.Fotoğraflarımızdan bir albüm yaptım,farklı dillerde seni seviyorum yazdım altlarına.Bir hediye daha var ama özel :) Tek tek not kağıtları hazırladım üstlerine,resimler çizdim.Sonra çiçekçiden kırmızı bir tül alıp hepsini paketledim.Tanıştığımız günden itibaren tüm fotoğraflarımızla bir slayt hazırladım.Fonda da "Everything ı do,ı do it for you" şarkısı.Çok güzel bir kutlamaydı,eşim de çok beğendi.Notları okurken gözleri doldu,tek tek her pakedi açarken heyecanlandı.Sonrasında da güzel bir yemek yendi şık bir restaurantta.Doğumgünü çocuğuna yaptığım hazırlıklar bunlardı.Belki size de bir fikir olur diye yazıyorum,çünkü bir erkeğe hediye almak çok zordur.

2 yorum:

cecilia dedi ki...

wwuww harika olmuş herşey desene,bende erkek arkadşımın doğumgünü için böle bişi düşünüyorum, beraber nice mutlu yaşlar geçirmenizi dilerim defnecim ;)

defne dedi ki...

Ben ilk kez denedim böyle birkaç hediyeyle paket oluşturmayı,eşim bayıldı,her pakedi ayrı heyecanla açtı,sen de dene mutlaka canım,çok hoşuna gidicektir erkek arkadaşının.