İzleyiciler

26 Aralık 2010 Pazar

Pazartesi sendromu

Pazartesi günlerini sevmiyorum hiç.Bir de 9 gün çalışmayıp yarın tekrar okula dönecek olmak strese sokuyor beni.Diğer yandan öğrencilerimi ve öğretmenler odası muhabbetlerini de özlemedim değil.Okumam gereken sınav kağıtları var,onu da bitiremedim.Çok işim var çooook.Yarın yoğun bir tempoyla başlıyoruz bakalım..

İmage and the city'den hediyeler...

Çok güzel hediyeler var burada.Katılmak için tık tık...

25 Aralık 2010 Cumartesi

Mutluluk...


Hava güzel,içim kıpır kıpır,sevdiceğimi alıp gezesim var bugün ve yarın.Böyle pembe balonlarla uçasım var..


Salıncağa binip keyif  yapıyım,güzel havanın tadını çıkarayım istiyorum :)

20 Aralık 2010 Pazartesi

Minik Fincan Keki

                Bu tarifi uzun zaman önce denemiştim.Çok pratik,kolay ve lezzetli bir kek.Görüntüsü de çok    şeker.Hemen tarifini veriyorum :
1 yumurta,
1.5 çay bardağı şeker,
1 çay bardağı süt,
2 çay bardağı un,
2 kaşık kakao,
1 paket kabartma tozu,
                                                                1 paket vanilya,
Bütün malzemeleri çırpıp fincanların içini yağlıyoruz ve 1/3ünü dolduruyoruz.Geniş bir tencereye dizip kaynar su koyuyoruz.Üzerine bir havlu örtüyoruz ki keklerimiz ıslanmasın.Pişince ters çevirip üzerini istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.


19 Aralık 2010 Pazar

Kardeşimin Doğumgünü

     Canım kardeşimin bugün doğumgünü.Okulundan dolayı Balıkesir'de yaşıyor o yüzden kutlayamadık bugünü.Galatasaraylı olduğu için bu resmi seçtim ben de.Eminim bayılır görünce bu pastayı.Canım doğum günün kutlu olsun,her şey istediğin gibi olur umarım hayatın boyunca.

görsel  tık tık..

Bu aralar beğendiğim çizmeler..


      Bu aralar indirim çılgınlığı başlamış tüm mağazalarda.Henüz gidip bir şeyler alamadım ama aklımda birkaç parça bir şey var.Bu iki tip çizme de onlardan bazıları.İlk resim shoetek ürünü bir çizme,görüntüsü güzel ama gidip orada yakından bakıp denemem lazım,ikinci resim de muhtemelen japon ürünü,çok kaliteli olmayacağına eminim,bir de shipping fln uzun iş,sanırım bu modelin benzeri steve maddenda var.Onu da orada incelemek lazım.Ayakkabıyı deneyip bile çok zor karar veren biri olarak internetten ayakkabı alanlara hayret ediyorum doğrusu...

18 Aralık 2010 Cumartesi

Snow Fairy ve Think Pink


      Cevahir avm'ye gidip lusha uğramadan olmazdı tabii.Snow fairy duş jelini kullandıktan sonra bu muhteşem kokunun olduğu diğer ürünlerden lip tini aklımda kalmıştı.Çok kolay sürülen,miss gibi,pespembe bir ürün ,e daha ne olsun di mi.


     Bu da banyo balistiği.Think pink,yine pembe çılgınlığı,çok da güzel kokuyor.Bakalım henüz kullanmadım kullandıktan sonra yorumlarımı yaparım artık..

17 Aralık 2010 Cuma

Atlantis Gezisi...

         Cevahir avm'nin içinde bulunan atlantis oyun alanındaydık dün okul olarak.Aslında okul gezilerine katılmayı pek sevmiyorum çünkü inanılmaz yoruluyor insan,çocuklarla uğraştığımız için gezdiğimiz ve gördüğümüz yerden hiçbir şey anlamıyoruz.Buna da rica minnet zar zor kabul ettim gitmeyi,güzel bir alan,tam çocuklara göre.Otobüsten iner inmez çocuklar bir fırladı oyuncaklara,biz de korku tüneline fln girdik öğretmenlerle ama çok kötüydü,hani şu ilk Türk korku filmleri var ya onlar gibi.Cevahire gidip gezmeden,alışveriş yapmadan olmazdı tabii.Çocuklara çaktırmadan hemen yukarı çıktık,yemek yedik,alışveriş yaptık.Sonucunda sağ salim atlattık geziyi.

15 Aralık 2010 Çarşamba

Did'den Yılbaşı Hediyeleri

Tıklayın... Yılbaşı hediyelerinizden birini seçin.

Zeto'dan Şık Hediyeler

Bu güzel snoodlar zetodan yılbaşı hediyesi.Katılmak için tık tık...

Shoetek Lacivert Ayakkabılarım

     


              Hava çok soğuk,okul da öyle.Derslere montla girdim bugün,çok üşüyo insan.Sınıflar da 40 kişiden az değil aslında ama yine de buzz gibi.Sesim de kısık sürekli,o kadar çocuğa sesimi duyurcam diye kendimi parçalıyorum resmen.Çok keyifsizim bugün.Keyfim yerine gelsin diye alışveriş yapmam lazım biliyorum ama ona bile enerjim yok sanki.Eski alışverişlerimden biri bu ayakkabılarım,lacivert bir elbise almıştım,uysun diye de bu ayakkabıları aldım.Seviyorum shoeteki,topuklarını özellikle,hiç yormuyor beni,gizli platform çok şık duruyor bence.Rengi resimlerde açık çıkmış,daha koyu aslında.


10 Aralık 2010 Cuma

Cecile...

        Bugün cuma olması sebebiyle çok mutluyum.Derste çocuklar "Hocam keşke kar yağsa da şöyle 1 hafta tatil yapsak" derken ben de içimden keşke diyorum ama çocuklara belli etmiyorum tabii ki.Cuma günleri bir rahatlık,bir huzur çöküyor üstüme.Bugün de okuldan gelince dedim ki makyaj eşyalarımı bir düzenleyeyim.Öyle yoğun makyaj yapan biri değilimdir aslında,sabah 7'de kalkınca zaten insanın makyaj yapası bile gelmiyor.Göz kalemi,ruj ve terracota her sabah kullandığım ürünler.Özellikle cecile markasının ürünlerini çok kullanıyorum bu aralar.



 Soldaki pembe ruju çok seviyorum.İçinde karabiber fln var sanırım,dudaklarımı yakıyor,dolgun gösteriyor,bi de diğer rujlar gibi çabuk çıkmıyor,bütün gün dudağımda kalıyor,çok yoğun bir kıvamı var.Sağdaki nar çiçeği rujun rengi de çok hoş.


Bu terracotayı da çok sevdim,bronz ışıl ışıl,tam benlik.Benim makyajım bundan ibaret,bir de göz kalemlerim var tabii


Göz kalemi benim için vazgeçilmez.Sürmediğim zaman kendimi ruh gibi hissediyorum,hasta mısın fln diyor beni nadiren göz kalemsiz yakalayanlar :))

9 Aralık 2010 Perşembe

Zeytinyağlı Yaprak Sarma




Yaprak sarma tok olsam da hayır diyemeyeceğim bir lezzettir.Bugün aslında çok yorgundum,6 saat ders bir de üstüne nöbet eklenince yorgunluk en üst seviyeye ulaştı bende.Eve gelince hadi bugün yapıyım artık şu sarmayı dedim.Zira eşim sürekli "Yapamazsın sen,uğraşamazsın" gibi sözlerle beni sinir ettiğinden midir nedir sonunda yaptım.Çok da güzel oldu ama ya,becerikli miyim neyim :)))

8 Aralık 2010 Çarşamba

Elif Şafak Hayranlığım..


     Profilimi okuyanlar biliyordur Türkçe öğretmeni olduğumu.Dolayısıyla kitaplarla dolu bir hayatım var aynı zamanda.Okumadan uyuyamam,okumadan bir gün geçiremem,kütüphaneye veya kitapçıya girdiğimde lunaparka gitmiş çocuk gibi hissederim kendimi.Kısacası kitap okumak en büyük zevkim.Bir de bir huyum vardır bir yazarın kitabını okuduğumda onun bütün kitaplarını okumak zorunda hissederim kendimi.Onun edebi anlayışını yakalamaya çalışırım.İşte bu süreçte en sevdiğim yazar olma ünvanını alan tek kişi Elif Şafak'tır.Burada gördükleriniz sadece bende olan kitapları.Bir de " Baba ve Piç,Med-Cezir,Şehrin Aynaları,Kağıt Helva" kitapları var ki onları da kütüphanelerden temin edip okumuştum.
      Son kitabı Firarperest'i eşim almış geçenlerde,o da biliyor tabii hayranlığımı.Elif Şafak'ın gazetede yazdığı köşeyazılarından derlenmiş bir kitap.Kalemini çok seviyorum gerçekten,özellikle bir okuyucusundan bahsettiği şu satırlar sanki benim duygularımı da anlatıyor.Bir söyleşisinde okuyucusu bakın neler söylemiş Elif Şafak'a :
"Ben sizi seneler evvel ilk romanınız Pinhan ile tanıdım.O günden bugüne çıkan her kitabınızı okudum.Ama eskiden sadece benim yazarımdınız.Etrafımdakilere hep sizden bahsederdim.Şimdi herkesin yazarı oldunuz.Etrafımdakiler bana sizden bahsediyor.Bazen dayanamayıp arkadaşlarımı tersliyorum.Bana niye Elif Şafak anlatıyorsunuz diyorum.Yahu siz onun daha ismini bile duymamışken ben onu okuyordum.Daha hiçbiriniz keşfetmemiştiniz bile...Ama anlamıyorlar niye sinirlendiğimi.Ve ben bu yüzden sizden soğudum.Gene okuyorum her kitabınızı.ama herkesle beraber okumak hoşuma gitmiyor.Keşke bu kadar meşhur olmasaydınız.Sırf benim yazarım olarak kalsaydınız."
"

7 Aralık 2010 Salı

Lush'tan Yılbaşı Hediyem


Kendime aldığım yılbaşı hediyelerim bu sevimli kutunun içinde.İnsanın kendine hediye alıp kendini şımartması da çok güzel.Şimdi geçelim kutunun içindekilere...




Snow fairy duş jeli,inanılmaz bir koku,sanki sakızları eritip buraya doldurmuşlar,bi de minik parıltılar var ki içinde duş keyfini ikiye katlıyor.Pembiş angel's delight star sabun,kalp şeklinde olan da simli vücut parıltısı vanilyalı hem de.Kokuları gerçekten harika,kalıcı.Şiddetle tavsiye ediyorum...

6 Aralık 2010 Pazartesi

İstiklal Caddesinde...

Pazar günü kahvaltı için Cihangir''e gitmişken bir İstiklal cad. turu yapmadan olmazdı tabii.Terkos pasajı ve Beyoğlu iş merkezi gezildi önce.Boş boş geri döndüm tabii.Eşimle aramızda geçen diyalog nedense hep aynıydı :Aşkım bu elbise nasıl sence?-Hayırr çok kısa,hayırr şurası açık,burası böyle.En iyisi kızkardeşimle gidip alışveriş yapmalı.Eli boş dönmeyelim diye biz de midemizi doldurduk.Önce çubukta patates...


Patatesi tutup bana poz veren de canımm kocam.Seviyorumm seni...
Bir de Taksim'e gidip İnci profiterolde profiterol yemeden olmazdı tabii.Kendim yalancısını yapıyorum ama bunun tadı bambaşka.Amcadan alıcam tarifini birgün :))

5 Aralık 2010 Pazar

Piraye Cafede Van Kahvaltısı


Bir ay önce grupanyadan aldığım kuponu sonunda kullanabildik.Her haftasonu bir işimiz çıktı,bir türlü gidemedik,geçen hafta da kpssde görev çıkınca yine ertelemek zorunda kaldık.Bugün de aslında çok soğuk bir hava olmasına rağmen gidelim artık dedim ve soluğu Cihangir'de aldık.Piraye Cafe çok hoş,sıcak bir mekan.Çalışanları da çok kibar ve samimi.Van kahvaltısı diye anlatılan şeyin İstanbul'da tam olarak gerçekleşmediğini düşünüyorum.Eminim Van'da kahvaltılar daha dolu ve lezzetlidir.Bu kadar uygun fiyata bir pazar kahvaltısı günün karıydı sanırım.Tavsiye ediyorum,gidin,tadın.Bu arada arkada görünen,çatalı elinde bir an önce yemek faslına geçmeyi bekleyen benim:))

3 Aralık 2010 Cuma

Kraliçe leoparustan hediyeler...

Mutlaka ziyaret edin,çok hoş hediyeler var.

Cuma pazarından ucuz t-shirtler



Bugün yine her zamanki gibi cuma pazarı turumu gerçekleştirdim.Gitmeyince sanki bir şeyler kaçırıyormuşum gibi geliyor.Pazar gezmeyi çok seviyorum.Fark etmeden yapılan yürüyüş bence.En az 2 saat yürüyorum çünkü ve farkında olmuyorum.Bu tişörtleri de bugün pazardan 50 kuruşa aldım.Şaka gibi gerçekten,ilk 2 tişört eşimin,pembiş de benim.Hepsine 1,5 tl verdim.Yaşasın ucuz alışveriş...

Posh Butikten Hediyeler Var...


Posh butik çok güzel hediyeler veriyor.Mutlaka katılın ve bir göz atın derim.

2 Aralık 2010 Perşembe

Matruşkalarım ve Dodo


  Matruşkalarım neredeyse 40 yıllık,tarihi eser değerinde.Eşime amcası Rusya'dan getirmiş vakti zamanında.Aslında 5 parçaymış ama 2si kayıp.Ben de hemen el koydum tabii.
 Dodo ise çikolata şırıngası.Kahve Dünyasının yeni çıkardığı bir ürün.Kahve Dünyası müptelası biri olarak çıkardığı her şeyi yakından takip ediyorum.Bu da hem süslemeler için hem de sade yemeniz için harika bir tat.Tavsiye ediyorum :)

1 Aralık 2010 Çarşamba

Kolay Profiterol


Bu profiterolü mutlaka yapmam gerekiyordu hatta dedim ki aklımda duracağına midemde dursun :) İlk olarak madammodanın blogunda görmüştüm http://modabenimdiyebilene.blogspot.com/2010/11/yalanci-profiterol-sen-ne-guzel-seysin.html Sonra da yemekteyiz programında aynı tarifi izleyince tamam dedim yapıyorum ben bu tatlıyı.Çok güzel oldu gerçekten,tatlı krizleri için birebir.Bir de çikolata sosunun dibini tutturmasaymışım daha iyi olacakmış ama neyse 2. sefer dikaat edeceğim.Şiddetle tavsiye ediyorum,afiyet olsun...

30 Kasım 2010 Salı

Bir Yastıkta 3. Yaşını Kutluyor.








Hepsi de birbirinden güzel bu hediyelerin.Şimdiye kadar hiçbir çekilişte kazanamadım maalesef ama bu çekilişten umutluyum,siz de mutlaka ziyaret edin ve bu hediyelerden birini kazanma şansını yakalyın.