İzleyiciler

21 Şubat 2011 Pazartesi

Grip ve kurabiye çiçeğim

   İnsan kendi kendine nazar değdirir mi ya??Bence değdirir.Neden mi bu soruyla başladım.İşim gereği çocuklarla iç içeyim ve sınıf mevcutlarımız gerçekten kalabalık.Her yıl çok dikkat etmeme rağmen birkaç kere grip oluyorum çünkü her sınıfta illa ki birkaç çocuk hasta oluyor.O halde okula gelmemeleri gerektiğini,zaten hastayken derslerde verimli olamadıklarını anlatıyorum ama yine de geliyorlar.Bu sene de hiç grip olmadım diye söyledim söyledim defalarca ve sonuç sulanan gözler,kesilmeyen hapşurmalar,silinmekten tahriş olmuş kıpkırmızı bir burun.. Neyse dersteyken nöbetçi öğrenci gelip beni aşağı çağırdı,ne oldu acaba diye düşünürken bir de ne göreyim...

Canım kocacımm bana bu güzellikleri göndermiş,hem de durduk yere,sürpriz olsun diye.Biz öyle sevgililer günü fln kutlamıyoruz.Sadece bize özel günleri kutluyoruz.Bir de böyle aralarda yapılan sürprizler çok daha hoş bence.Hasta bir şekilde yorgan döşek yatarken bu güzellikleri izlemek ve hüpletmek çokk mutlu etti beni.Kocacımı seviyorum,hem de çoookkk...

Hiç yorum yok: