İzleyiciler

20 Aralık 2010 Pazartesi

Minik Fincan Keki

                Bu tarifi uzun zaman önce denemiştim.Çok pratik,kolay ve lezzetli bir kek.Görüntüsü de çok    şeker.Hemen tarifini veriyorum :
1 yumurta,
1.5 çay bardağı şeker,
1 çay bardağı süt,
2 çay bardağı un,
2 kaşık kakao,
1 paket kabartma tozu,
                                                                1 paket vanilya,
Bütün malzemeleri çırpıp fincanların içini yağlıyoruz ve 1/3ünü dolduruyoruz.Geniş bir tencereye dizip kaynar su koyuyoruz.Üzerine bir havlu örtüyoruz ki keklerimiz ıslanmasın.Pişince ters çevirip üzerini istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.


2 yorum:

MODA GEZGİNİ dedi ki...

mini minik fincan keki harika gözüküyor ya.ellerine sağlık canım.tarifini aldım.izleyicin oldum.sewgiyle kal

defne dedi ki...

Teşekkür ederim canım,afiyet olsun.Ben de bakıyorum hemen bloguna.