İzleyiciler

8 Aralık 2010 Çarşamba

Elif Şafak Hayranlığım..


     Profilimi okuyanlar biliyordur Türkçe öğretmeni olduğumu.Dolayısıyla kitaplarla dolu bir hayatım var aynı zamanda.Okumadan uyuyamam,okumadan bir gün geçiremem,kütüphaneye veya kitapçıya girdiğimde lunaparka gitmiş çocuk gibi hissederim kendimi.Kısacası kitap okumak en büyük zevkim.Bir de bir huyum vardır bir yazarın kitabını okuduğumda onun bütün kitaplarını okumak zorunda hissederim kendimi.Onun edebi anlayışını yakalamaya çalışırım.İşte bu süreçte en sevdiğim yazar olma ünvanını alan tek kişi Elif Şafak'tır.Burada gördükleriniz sadece bende olan kitapları.Bir de " Baba ve Piç,Med-Cezir,Şehrin Aynaları,Kağıt Helva" kitapları var ki onları da kütüphanelerden temin edip okumuştum.
      Son kitabı Firarperest'i eşim almış geçenlerde,o da biliyor tabii hayranlığımı.Elif Şafak'ın gazetede yazdığı köşeyazılarından derlenmiş bir kitap.Kalemini çok seviyorum gerçekten,özellikle bir okuyucusundan bahsettiği şu satırlar sanki benim duygularımı da anlatıyor.Bir söyleşisinde okuyucusu bakın neler söylemiş Elif Şafak'a :
"Ben sizi seneler evvel ilk romanınız Pinhan ile tanıdım.O günden bugüne çıkan her kitabınızı okudum.Ama eskiden sadece benim yazarımdınız.Etrafımdakilere hep sizden bahsederdim.Şimdi herkesin yazarı oldunuz.Etrafımdakiler bana sizden bahsediyor.Bazen dayanamayıp arkadaşlarımı tersliyorum.Bana niye Elif Şafak anlatıyorsunuz diyorum.Yahu siz onun daha ismini bile duymamışken ben onu okuyordum.Daha hiçbiriniz keşfetmemiştiniz bile...Ama anlamıyorlar niye sinirlendiğimi.Ve ben bu yüzden sizden soğudum.Gene okuyorum her kitabınızı.ama herkesle beraber okumak hoşuma gitmiyor.Keşke bu kadar meşhur olmasaydınız.Sırf benim yazarım olarak kalsaydınız."
"

Hiç yorum yok: