İzleyiciler

10 Aralık 2010 Cuma

Cecile...

        Bugün cuma olması sebebiyle çok mutluyum.Derste çocuklar "Hocam keşke kar yağsa da şöyle 1 hafta tatil yapsak" derken ben de içimden keşke diyorum ama çocuklara belli etmiyorum tabii ki.Cuma günleri bir rahatlık,bir huzur çöküyor üstüme.Bugün de okuldan gelince dedim ki makyaj eşyalarımı bir düzenleyeyim.Öyle yoğun makyaj yapan biri değilimdir aslında,sabah 7'de kalkınca zaten insanın makyaj yapası bile gelmiyor.Göz kalemi,ruj ve terracota her sabah kullandığım ürünler.Özellikle cecile markasının ürünlerini çok kullanıyorum bu aralar.



 Soldaki pembe ruju çok seviyorum.İçinde karabiber fln var sanırım,dudaklarımı yakıyor,dolgun gösteriyor,bi de diğer rujlar gibi çabuk çıkmıyor,bütün gün dudağımda kalıyor,çok yoğun bir kıvamı var.Sağdaki nar çiçeği rujun rengi de çok hoş.


Bu terracotayı da çok sevdim,bronz ışıl ışıl,tam benlik.Benim makyajım bundan ibaret,bir de göz kalemlerim var tabii


Göz kalemi benim için vazgeçilmez.Sürmediğim zaman kendimi ruh gibi hissediyorum,hasta mısın fln diyor beni nadiren göz kalemsiz yakalayanlar :))

Hiç yorum yok: