İzleyiciler

15 Aralık 2010 Çarşamba

Shoetek Lacivert Ayakkabılarım

     


              Hava çok soğuk,okul da öyle.Derslere montla girdim bugün,çok üşüyo insan.Sınıflar da 40 kişiden az değil aslında ama yine de buzz gibi.Sesim de kısık sürekli,o kadar çocuğa sesimi duyurcam diye kendimi parçalıyorum resmen.Çok keyifsizim bugün.Keyfim yerine gelsin diye alışveriş yapmam lazım biliyorum ama ona bile enerjim yok sanki.Eski alışverişlerimden biri bu ayakkabılarım,lacivert bir elbise almıştım,uysun diye de bu ayakkabıları aldım.Seviyorum shoeteki,topuklarını özellikle,hiç yormuyor beni,gizli platform çok şık duruyor bence.Rengi resimlerde açık çıkmış,daha koyu aslında.


2 yorum:

kendimodam dedi ki...

ayakkabılara bayıldım.blogun hayırlı olsun daha yeni farettim.güzel bi blog izleyicin oldum.bende seni bloguma beklerim......

kendi-modam.blogspot.com

defne dedi ki...

Teşekkür ederim canım.Bakıyorum hemen bloguna.